HIGH ADVENTURE OY

lauantai 12. tammikuuta 2013

Once in the lifetime.

Tässä sitä ollaan. En olisi uskonut, että joku päivä MINÄ kirjoitan blogia..:)
Aiemmin olen ajatellut, että miksi ihmiset jakavat elämäänsä verkossa? Mutta nyt minusta se tuntuu tarpeelliselta ja olenhan luvannut tehdä blogia tästä vuodesta 2013.


Miksi???

Olen tehnyt palomiehen työtä Keski-Suomen Pelastuslaitoksella noin 10 vuotta. Aika tuntuu menneen todella nopeasti. Viihdyn työssäni todella hyvin. Olenkin aktiivisesti kouluttautunut erikoisalallani eteenpäin.
Omaan työssä viihtymiseen vaikuttaa olennaisesti se, että minulla pitää koko ajan olla jotain projektia vireillä.
Ja nyt on sellainen "projekti" jonka haluan jakaa...

Olen päässyt Jyväskylän kaupungin tarjoamaan kansainväliseen henkilöstö vaihto-ohjelmaan.
Lyhyesti ohjelmasta, pääsen tänä vuonna lähtemään jonnekin päin maailmaa tekemään palomiehen työtä 1-3 kuukaudeksi!!
Saan palkan, matkat ja rahaa vuokraan Jyväskylästä:) Tälläinen henkilöstövaihto on ainutlaautuista Suomessa.

Vaihtokohteen löytymisestä vastaan itse ja se tuntuu olevankin aika hankalaa... Suunnitelmani on lähteä perheen kanssa Yhdysvaltoihin, tarkemmin Floridaan kolmeksi kuukaudeksi loppu vuodesta.
Tällä hetkellä minulla ei ole sovittua vastaanottavaa pelastuslaitosta.
Paljon kylläkin virityksiä ja hyvä fiilis.
Toinen vaikeus on vielä se, että meikäläisen englannin kielen taito on suunnilleen seuraavaa; Do you speak English?- Ööö..En mä pelaa pingistä.
Mutta ei auta ruikuttaa... Itsehän voin asiaan vaikuttaa. Ja ei kai se englanti mitään "raketti-tiedettä" ole???
Onneksi Sanna tukee ja kannustaa minua aina eteenpäin :)

TYÖTÄ,TYÖTÄ,TYÖTÄ!!!

Ajattelin niin , että tulisin blogissani kertomaan ja päivittämään tilannettani vaihtopaikan löytymisen suhteen. Sekä jakamaan iloja ja epätoivoa englannin opiskeluissani.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti