HIGH ADVENTURE OY

perjantai 22. maaliskuuta 2013

Uutisia Floridasta

Vihdoinkin jotain kerrottavaa vaihdostani.

Kontaktini Floridan Jacksonvillestä laittoi minulle sähköpostia, jossa kerrottiin, että he ottavat minut sinne!
Nyt putosi apina hartioilta:) Tätä uutista olen odottanut viime heinäkuusta saakka, jolloin aloin etsimään vastaanottavaa pelastuslaitosta Floridasta. Yhteyttä olen ottanut ainoastaan sähköpostitse ja viestejä on lähtenyt bitti-avaruuteen lukuisia. Vain murto-osaan viesteistäni olen saanut vastauksia. Helppoa ei tosiaan ole ollut, monta kiveä ja kantoa on tullut käännettyä ja lopussa kiitos seisoo.


Seuraavana minun täytyy valita 60:stä paloasemasta johon haluan mennä kolmeksi kuukaudeksi työskentelemään. Itse haluaisin päästä paloasemalle, jossa toimii Technical rescue team (TRT-team). Tämä tiimi on erikoistunut mm. köysipelastamiseen. Ja tämä speziaali osaaminen on myös minun erikoisalani. Kyseisiä paloasemia ei ole kuin kaksi. Joten peukut pystyyn, että pääsen niihin. Mikäli se onnistuu,niin uskon  oman köysipelastamis osaamiseni kehittyvän runsaasti vaihtoni aikana.

Laitoinkin vastauksen saamaani viestiin ja toivottavasti pääsen pian kertomaan tarkemmin paloasemasta johon olen menossa.

It is so exciting :)



3 kommenttia: